Chcete prodat vaši nemovitost?

Máme 100% úspěšnost prodeje nemovitostí, které nám klienti svěřili.

Kontaktujte nás

Jak probíhá prodej nemovitosti

Chcete prodat nemovitost, ale nevíte, co všechno vás čeká? Tak si to s námi pojďte projít pěkně krok za krokem. Ať víte, do čeho jdete, když spolupracujete s DOMA realitními makléři.

Úvodní schůzka

Nejprve se musíme seznámit. Spolu, pokud se ještě neznáme, ale hlavně s nemovitostí. A tak je nejlepší se potkat přímo v ní či u ní. Makléř se vás zeptá na základní informace k nemovitosti, projde si ji s vámi, pořídí si dokumentační fotky (to ještě nejsou ty, co půjdou do inzerce) a zjistí od vás, proč chcete nemovitost prodat, jak na prodej spěcháte a podobně.

Druhá schůzka

Na druhou schůzku přijde makléř se srovnávací tržní analýzou, která ukazuje jeho odborný názor na prodejní cenu (více o cenotvorbě se dočtete zde). Zároveň vám vysvětlí celý proces a domluví se s vámi na časovém harmonogramu. Pokud se pro spolupráci s námi rozhodnete, podepíšeme spolu dohodu a jdeme na věc. Jakmile nám od nemovitosti dáte klíče, všechno ostatní už proběhne bez vás.

Focení

Fotky jsou velmi důležitou součástí propagace nemovitosti, a tak si na nich dáme hodně záležet. Před focením proběhne příprava nemovitosti neboli homestaging (více o něm se dočtete zde). Celé focení pak probíhá v jednotlivých místnostech postupně. Je-li nemovitost vhodná pro video, natočíme i videoprohlídku nebo živé vysílání pro Facebook a podobně. Na focení máme spoustu vybavení – foťáky, objektivy, ale i polštáře, dekorace a další nezbytnosti.

Texty a další příprava

Po fotkách přijdou na řadu texty. Ty nám píše profesionální textové studio COPYBARA, a to proto, aby zaujaly a přilákaly pozornost k vaší nemovitosti, která se na realitních serverech ocitá mezi “konkurenty”. Abychom nemovitost mohli správně popsat, zajistíme si k ní všechny podklady. Buď od vás, nebo třeba ze stavebního úřadu. Makléř musí o nemovitosti vědět první poslední.

Inzerce a další prezentace

Teď přišel čas, abychom vaši nabídku pustili do světa. Zveřejníme ji na realitních serverech, na našem webu i na našem Facebooku. Ale to nám nestačí! Dáme o ní vědět na profilech našich makléřů, na Instagramu i na Linkedinu. Současně o ní řekneme i kolegům v klubech Business for Breakfast nebo Smart Network. Chceme mít zkrátka jistotu, že se nabídka dostane úplně ke všem.

Prohlídky nebo den otevřených dveří

Jak proběhnou fyzické prohlídky nemovitosti, záleží vždy na typu nemovitosti. Někdy děláme klasické prohlídky, jindy třeba den otevřených dveří. Časy vždy koordinujeme s vámi tak, aby vás proces nijak neomezoval v případě, že nemovitost užíváte. Vždy vás informujeme o tom, jak proces prodeje probíhá, kolik je zájemců a tak dále.

Zjišťujeme, odpovídáme, financujeme

Před prohlídkami, během nich i po nich komunikujeme s klienty. Odpovídáme na jejich dotazy, zjišťujeme případně další informace a hledáme řešení tak, aby si mohli nemovitost koupit. Pomáháme jim také s financováním. I v tomto bodě jste neustále informováni o vývoji situace.

Uzavření obchodu a právní servis

Když nalezneme zájemce o koupi, prodiskutujeme s ním všechny náležitosti týkající se koupě. Podepíšeme s ním rezervační dohodu a on nám složí rezervační depozit. My následně komunikujeme s hypotečním specialistou, abychom po nemovitosti provedli odhadce z banky a dodali mu všechny podklady. Následně ve spolupráci s advokátní kanceláří Spring Walk vytvoříme návrhy kupních smluv a prodiskutujeme je s oběma stranami. Domluvíme se také, kde a jak proběhne úschova kupní ceny (vždy trváme na tom, že to bude v bance, u notáře nebo u advokáta).

Katastr nemovitostí

Když je všechno domluveno, podepíšeme s vámi i kupujícím nezbytné dokumenty a následně je všechny podáme na katastr nemovitostí. S katastrem řešíme i případné dotazy či doplnění informací, když to požaduje. Celý případ sledujeme, abychom vždy měli přehled, co se děje, a mohli vás informovat.

Předání nemovitosti

Jakmile katastr přepíše nemovitost na nového majitele, společně s vámi mu nemovitost předáme a pořídíme protokol o předání, včetně záznamu stavu meřičů energií. Na závěr už jen zajistíme převod energií na nového majitele a případně pomůžeme s daňovými přiznáními.

Je to jednoduché. Ale je kolem toho spousta běhání. Díky našim makléřům vy běhat nemusíte. Všechno zařídíme za vás. Svěřte nám svou nemovitost k prodeji a užívejte si volného času.

Vyberte si svého makléře

Prodejte svou nemovitost s námi

Postará se o vás

Mgr. Dominik Ženatý, MBA